الارشيف / فن ومشاهير

عدى الكلام لـ سعد لمجرد تحقق 13 مليونا ونصف مشاهدة

حققت أغنية "عدى الكلام" لـ سعد لمجرد، نجاحا كبيرا، حيث حققت ١٣ مليونا ونصف المليون مشاهدة بعد وقت قصير من طرحها عبر القناة الرسمية على موقع "يوتيوب".

تقول كلمات الأغنية: "شكله مش موضوع بسيط.. فيه غدر وفيه حوارات.. ده أنا بسهر بالساعات.. كل ده بيحصل أوام.. حاسس إني كده إبتديت.. أبقى رومانسي وضعیف.. ليه نومي بقى خفيف.. كنت لما بنام بنام الجمال عدي الكلام.. تضحكي لي وتاخدي كام".

"أدفع العمر اللي جاي.. بس وتردي السلام.. مش بأفور صدقيني.. حس بيا كلميني.. حتى لو موضوع غريب.. اللي طالبه تفهميني

ده أنا و الله ابن ناس.. مش بعاكس م الأساس.. هتقوليلي ده اندفاع.. يمكن تستغربيني.. اوعي تمشي وتسيبيني.. قبل ما أخلص كلام".

أغنية "عدى الكلام" كلمات أمير طعيمة، وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع توما.

عرضنا لكم زوارنا الكرام أهم التفاصيل عن خبر عدى الكلام لـ سعد لمجرد تحقق 13 مليونا ونصف مشاهدة على دوت الخليج فى هذا المقال ونتمى ان نكون قدمنا لكم كافة التفاصيل بشكل واضح وبمزيد من المصداقية والشفافية واذا اردتكم متابعة المزيد من اخبارنا يمكنكم الاشتراك معنا مجانا عن طريق نظام التنبيهات الخاص بنا على متصفحكم او عبر الانضمام الى القائمة البريدية ونحن نتشوف بامدادكم بكل ما هو جديد.

كما وجب علينا بان نذكر لكم بأن هذا المحتوى منشور بالفعل على موقع صدى البلد وربما قد قام فريق التحرير في دوت الخليج بالتاكد منه او التعديل علية اوالاقتباس منه او قد يكون تم نقله بالكامل ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

قد تقرأ أيضا