الارشيف / أخبار مصرية

شاهد .. أديب : لسه فيه ناس لحد دلوقتى بتصر إنها تسلم وتبوس وخصوصا الستات

وخلال الحلقة الجديدة من برنامجه "الحكاية" المذاع على قناة "إم بى سى مصر" الفضائية، إن إصابات كورونا لا زالت فى مستوى عال فى العالم، لافتا إلى أن منظمة الصحة العالمية أكدت تسجيل 284 ألف إصابة فى العالم خلال الـ 24 ساعة الماضية.

 

وتابع أديب: "خدوا بالكم وباء كورونا مش مأمون .. فيه ناس بتصر لحد دلوقتى تسلم بالإيد، وكمان فيه ناس بتصر إنها تبوس وخصوصا الستات وده مينفعش محدش عارف مين اللى ممكن يبقى عنده كورونا".

عرضنا لكم زوارنا الكرام أهم التفاصيل عن خبر شاهد .. أديب : لسه فيه ناس لحد دلوقتى بتصر إنها تسلم وتبوس وخصوصا الستات على دوت الخليج فى هذا المقال ونتمى ان نكون قدمنا لكم كافة التفاصيل بشكل واضح وبمزيد من المصداقية والشفافية واذا اردتكم متابعة المزيد من اخبارنا يمكنكم الاشتراك معنا مجانا عن طريق نظام التنبيهات الخاص بنا على متصفحكم او عبر الانضمام الى القائمة البريدية ونحن نتشوف بامدادكم بكل ما هو جديد.

كما وجب علينا بان نذكر لكم بأن هذا المحتوى منشور بالفعل على موقع مبيدأ وربما قد قام فريق التحرير في دوت الخليج بالتاكد منه او التعديل علية اوالاقتباس منه او قد يكون تم نقله بالكامل ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

قد تقرأ أيضا