الارشيف / أخبار مصرية

فيديو| والدة المقاول الهارب محمد على: أنت هربت لأنك عرفت إن ملكش قيمة هنا

وقالت والدة محمد على فى الرسالة الصوتية التى عرضها أديب فى حلقة الإثنين من برنامح "الحكاية"، الذى يقدمه عبر فضائية "mbc مصر": "يا محمد إزيك عامل إيه؟ يا رب تكون مبسوط كده فى برشلونة بتاعتك دى، طب يا عم قبل ما تركب الطيارة وقبل ما تروح وقبل ما تيجى، وقبل ما تاكل وقبل ما تشرب، اعرف إن فيه دعوة من أمك تطيرك، هى مزهزهالك الدنيا أنا عارفة هى مزهزهالك، بس خليك فاكر، أى حاجة بتحصلك منى أنا، من دعوتى عليك، يكفى إنك سبت البلد وجريت ومشيت وخدت العيال".

وأضافت والدة محمد على: "أنت مشيت هربت، أنت هربت، أصلا أنت هربان، مش هربان عشان خدت الملاليم، لا لا لا، أنت هربان لأنك حسيت وعرفت إنك ملكش قيمة هنا فى وسط الناس من اللى بتعمله، ابعت لأولاد إبراهيم حقهم، وابعت لأمك حقها، عشان ربنا يمكن يغفر لك، يا بنى اعرف إن فيه ربنا، وربنا بيحاسب، الله يخربيتك عندك عيال".

عرضنا لكم زوارنا الكرام أهم التفاصيل عن خبر فيديو| والدة المقاول الهارب محمد على: أنت هربت لأنك عرفت إن ملكش قيمة هنا على دوت الخليج فى هذا المقال ونتمى ان نكون قدمنا لكم كافة التفاصيل بشكل واضح وبمزيد من المصداقية والشفافية واذا اردتكم متابعة المزيد من اخبارنا يمكنكم الاشتراك معنا مجانا عن طريق نظام التنبيهات الخاص بنا على متصفحكم او عبر الانضمام الى القائمة البريدية ونحن نتشوف بامدادكم بكل ما هو جديد.

كما وجب علينا بان نذكر لكم بأن هذا المحتوى منشور بالفعل على موقع مبيدأ وربما قد قام فريق التحرير في دوت الخليج بالتاكد منه او التعديل علية اوالاقتباس منه او قد يكون تم نقله بالكامل ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

Advertisements